Акція!
Дріт ПВХ для
медичних масок

В наявності носовий фіксатор для медичної маски!


 

НОВИНКА!

- Оптовий продаж відрізних і зачисних кругів
Докладніше>>


У продажу з'явилися:

- Технологические газы компании "Линде Газ"
Докладніше>>


- Комплектуючі та витратні матеріали для зварювання і металообробки
Докладніше>>


- Оцинкований дріт
Докладніше>>

Дріт плющений

Дріт плющенийМи є виробниками плющеного дроту з низьковуглецевої сталі. Плющеним дротом називають вузьку металеву смугу з співвідношенням ширини b до товщини h 1,3-20 (а іноді і більше), отриману з круглого дроту шляхом зміни його поперечного перерізу від круглого до прямокутного обтисненням перпендикулярно до поздовжньої осі. В результаті обтиску кромки стрічки стають закругленними.

Плющену стрічку виготовляють в дедалі більшій кількості, так як постійно розширються галузі її застосування та потреба в ній збільшується. Це пояснюється перевагами способу її виготовлення в порівнянні зі звичайною прокаткою стрічки такого ж типу з плоскої заготовки і поздовжньої різкою широкої полоси на вузькі, а також високими якісними характеристиками плющеной стрічки.

Плющеням можна отримувати сталеву стрічку практично будь-якої товщіни в межах від 0,01 мм до 10 мм (а звичайної холодної прокаткою на сучасних смугових станах - товщиною не більше 8 мм) і як завгодно малої ширини (максимальна ширина її в даний час не перевищує 30 мм). Стрічку ж шириною менше 5 мм поздовжньою різкою широкої смуги на вузькі смуги виготовити важко.

З плющеной стрічки виготовляють пружини для автотракторної та авіаційної промисловості, приладобудування, машинобудування. Її використовують в якості матеріалу для виготовлення приладів, втулок мото-велоцепів, роликів, підшипників, каркасів для м'яких меблів. Прикладом вдалого використання плющеной стрічки може служити застосування стрічки для поршневих кілець автомобільних і тракторних двигунів.

Кільця з такої стрічки забезпечують рівномірне змазування стінок циліндра, значно зменшують витрата масла і палива. Застосування сталевих поршневих кілець замість чавунних дозволило значно підвищити довговічність деталей циліндро-поршневої групи двигунів, спростити і повністю автоматизувати технологічний процес виготовлення кілець, ліквідувати трудомістке ливарне виробництво.